Wednesday, March 14, 2007

Pink Crisis

Please everybody that has come in contact with my blog, I really need your help. This is one of the many times I shall be needing your help in matters that affect my unNaked Life. This is very serious and I wish to know the extent (in terms of damage if there is) of this new found characteristics of unNaked Soul.

Just last week, it happened. And I thought to myself, maybe its just a simple mistaken technicolorties... A glitch in my Color Processing Module. But alas! Just three days ago, it happened again. And again. And again. Oh My God! What am I going to do? Please somebody help me. AM IN LOVE WITH PINK! bbbbwwwwwwwaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Just this morning, I turned IM text color to PINK, and my IM color theme to PINK. And to make matter worse, I got a hard on just thinking of PINK or seeing the color PINK... An NO! I ain't gay... Am so straight that if my shit touches you, you'll cum... am straight like that ladies.

But what is the reason for this new found love for PINK? and so strong that I get a hard on? Any color therapist in blogville? HELP!

Labels:

17 Comments:

Blogger Nyemoni said...

There's nothing wrong with a guy liking pink! Maybe you're getting in touch with your (fe)male side! LMAO!

March 14, 2007 7:44 AM  
Blogger Mrs Somebody said...

'Am so straight that if my shit touches you, you'll cum... am straight like that ladies'......uh come again please.
As per the PINK issue, me thinks you are about to meet Mrs unnaked soul and find out the real meaning of true love.Hold on to your love for PINK coz she's on the way to your heart.

March 14, 2007 7:46 AM  
Blogger Mrs Somebody said...

Oh! I forgot to add this *wink* *wink*.

March 14, 2007 7:47 AM  
Blogger UnNaked Soul said...

@nyemoni: oh yea? you think its funny abi... ok now... and what do you mean be (fe)male? hen? I see... I reserve my yan...

@mrs somebody: seriously? ok... that's sounds PINK... I mean GROOVY... as long as I don't wake up one morning and find my unNaked Self thinking that wearing a tutu is the next best thing since denim *sigh*

March 14, 2007 7:57 AM  
Blogger LittleGirlLost said...

Never mind your knew found love for the colour Pink I want to know more about this - "Am so straight that if my shit touches you, you'll cum".
Mmmmhm.

March 14, 2007 12:38 PM  
Blogger Gemini Girl aka GG said...

it means a few things all of which pertaining to me:

u want to have a baby girl with me

u are thinking of me I just painted my nails pink

u are thinking of my pink boy shorts and pink bra....

does that help?? any at all?? *wink*

March 14, 2007 1:56 PM  
Blogger Chameleon said...

you have evolved.

you are now the 'metrosexual man'

March 14, 2007 2:04 PM  
Blogger adumaadan - Blacktinkerbell said...

You love pink? Now, pink is not a he-man, macho guy kinda colour...lol! It's alrite really. I personally do not like pink much. I tend to like dark, strong colors...but started liking yellow recently. What does that say about me? Sorry babes, can't help you much. I think Uzo is the resident shrink.

March 15, 2007 7:23 AM  
Blogger UnNaked Soul said...

@littlegirllost: stay with my darlin... don't get lost on my yan... if you really wanna know, you know what to do.. lol

@GG: hot! hot!! hot!!! :-D

@mrs somebody: got your wink babe... and are you for real? *sigh* still curious? :-D

@chameleon: that's sexy, innit? he he he

March 15, 2007 7:26 AM  
Blogger Naijadude said...

hehehe me think someone is liking PINK too much eh! he he he *wink* *wink*....LOL

Are you in loff already? na wah for all this so so PINK loff affair ooh!

And excuse me gentleman, what does "Am so straight that if my shit touches you, you'll cum... am straight like that ladies.", maybe I am slow this morning cos me no get wetin hin mean ooh...

But keep loving PINK..he he he

March 15, 2007 7:33 AM  
Blogger UnNaked Soul said...

@naijadude: are you curious as well? lol

March 15, 2007 7:51 AM  
Blogger Naijadude said...

Curious for kini? ejo sir ema koba mi ooh!

March 15, 2007 12:05 PM  
Blogger Kpakpando said...

sounds like a craving, u just need to eat some pink (insert evil naughty smile here)

March 19, 2007 2:35 PM  
Blogger UnNaked Soul said...

@kpakpando: is it the same pink that am thinking? you're a bad bad bad bad girl... i wouldn't change you if i could... lol

March 20, 2007 2:03 AM  
Blogger Overwhelmed Naija Babe said...

lmao... this is hilarious... i no even get explanation for this your pink love... i agree with kpakando.. eat some pink... lol

March 20, 2007 5:38 PM  
Blogger Vera Ezimora said...

lol.

Come lemme show you my pink thong. Perhaps you might wanna wear it???

eww @ ur shit making a woman cum. Yuck! I can't imagine a shit that is unnaked. Wait, that means that it's clothed right? Hmmmmm. I'm tryna imagine it but wat color is it? Pink too??

March 21, 2007 9:47 AM  
Blogger UnNaked Soul said...

@vera: ha ha ha.. laff all u can. but when my shit touches you, i doubt if the color will be the thing you'll remember of it... LOL

March 21, 2007 10:59 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home